Dziesiąte spotkanie
NAUKI MATEMATYCZNO PRZYRODNICZE
Pracowaliśmy dzisiaj zespołowo. Na podstawie zgromadzonych już informacji (wykonane eksperymenty, Internet, podręczniki) opracowaliśmy plakat, na którym zgromadziliśmy informacje) dotyczące cukrów (produktu fotosyntezy). Udało nam się wyszukać wzory sumaryczne i strukturalne (chociaż na chemii będą dopiero w III klasie). To wcale nie jest trudne !!!!
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
Dzisiejsze zajęcia poświęciliśmy aktywnym sposobom poszukiwania pracy. Mamy nadzieję, że nauka ta nie pójdzie w las i pozwoli nam znaleźć satysfakcjonującą pracę. Omówiliśmy samodzielne sposoby poszukiwania pracy. Nowością dla nas były targi pracy i Biura Karier. Dyskusja na temat „Jak się odnaleźć na rynku pracy” była bardzo burzliwa, mieliśmy wiele pytań i pomysłów. Być może niektóre z nich wykorzystamy w niedalekiej przyszłości.
NAUKI MATEMATYCZNO PRZYRODNICZE
Pracowaliśmy dzisiaj zespołowo. Na podstawie zgromadzonych już informacji (wykonane eksperymenty, Internet, podręczniki) opracowaliśmy plakat, na którym zgromadziliśmy informacje) dotyczące cukrów (produktu fotosyntezy). Udało nam się wyszukać wzory sumaryczne i strukturalne (chociaż na chemii będą dopiero w III klasie). To wcale nie jest trudne !!!!
PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ
Dzisiejsze zajęcia poświęciliśmy aktywnym sposobom poszukiwania pracy. Mamy nadzieję, że nauka ta nie pójdzie w las i pozwoli nam znaleźć satysfakcjonującą pracę. Omówiliśmy samodzielne sposoby poszukiwania pracy. Nowością dla nas były targi pracy i Biura Karier. Dyskusja na temat „Jak się odnaleźć na rynku pracy” była bardzo burzliwa, mieliśmy wiele pytań i pomysłów. Być może niektóre z nich wykorzystamy w niedalekiej przyszłości.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz